Här hittar ni mig.

 


Har gjort iordning en liten kontorshörna hemma i lägenheten. Det är härifrån allt kommer att hända. Men egna lilla sambandscentral. 
 
Tillsammans med mina kära vänner driver jag bloggen Systrarna kok som handlar om våra halv åtta hos mig-middagar som vi har haft regelbundet i snart två år. Den här bloggen är min egna och den kommer att handla om hur jag äter, utan gluten och just nu under den största fysiska utmaning hittills i mitt liv. En svensk klassiker. Vansbrosimmet och Lidingöloppet är avklarade och Vasaloppet och Vätternrundan kvar. Men mer om det en annan gång.
 
Min mat är en salig, men härlig blandning mellan husmanskost, paleo och lchf och allt är givetvis glutenfritt.
 
Allmänt, En svensk klassiker | En svensk kassiker, glutenfritt, lchf, noshititsglutenfree, paleo, systrarna kok |
myTaste.se
Upp